Mim Dalgası-Bir Blogçunun Bir Haftası ve 3 Özel Şeyi

Mimlenme dalgası yepyeni oyunlarıyla Blogçular arasında devam ediyor. Aynı üniversitede öğrenim gördüğüm Furkan arkadaşım, geçenlerde beni mimlemiş :) O zaman blogçu görevimi ? yerine getiriyor ve mim kurallarına uyarak, mızıkçılık yapmadan oyunu sürdürüyorum ?Bu mim dalgası SkyKhan’ın başının altından çıkmış gibi duruyor ve Mcfurkan’da ondan aldığı mimi, bana atmış ?Blogçu Benin, Bir HaftasıSon 1 haftam hayli yorucu geçti diyebilirim. Haftanın 3 günü dersim var ve bazıları sabaha denk geliyor. Ben ise gece 02:00 civarlarında yatıyorum çoğu kez ve sabahın 7 ‘sinde uyanmak pek kolay olmuyor. İşin en zor kısmı ise sabah çalan cep telefonu alarmını birkaç dakika daha ileri almak oluyor ? Sanırım 5 ya da 6 kez ileriye alıyorum alarmı.. Hımm pardon, alarmları ?Geçtiğimiz bu hafta içerisinde yeni bir telefon daha aldım.. Maksat diğer hattımın aktif olması ve telefonun ikinci bir telefon görevi görmesi. Bu nedenle sadece konuşma görevini yerine getiren fakat şarjı gayet uzun süre giden Nokia 1600 tercihim oldu. Harbiden de uzun gidiyor ama ? Son 1 haftadır şarja sokmadım telefonu.. Diğer N72 ise 2 kez şarja maruz kaldı sanırım ?İşte anlatacağım diğer alarm olayı ise 1600 üstünde olan sesli alarm.. Yani bir hatun Türkçe dilde “Uyanma zamanı, saat 07:30” diye sesleniyor felan.. Adı üstünde konuşan alarmmış.. Tabi ben onu birkaç kez ileri alınca, geveze alarm oluyor ? (ıyyy ne kadar iğrencim… Yok abi gece gece bu kadar oluyor ancak)Sonrasında Cuma akşam üstüne doğru Çağatay Abi aradı ve işler gereği İstanbul yolu göründü tekrar bana ? Bir koşu gittim geldim tabi.. Varan’ın gece otobüsüyle, sabaha karşı İstanbul’a çıktım… Gece pek uyayamadım otobüs içerisinde ve sabah ise arkadaşlarda 1 ya da 1.5 saat kadar uyudum. Sonrasında işleri halledeceğim şirketin yolunu tuttum. Gün boyu orada oyalandıktan sonra sıra beklenen akşam yemeğine gelmişti ? İstanbul’da evlerinde kaldığım arkadaşlar (Alp, Onur, Eren, Erdem, Şener), “olm seni kaynanan seviyormuş vallla, biz de akşama rakı-balık yapacaktık” demişlerdi.. Aynen de öyle oldu.. Hamsi ile (hamsi olup olmadığında şüphemiz var gibiydi aslında) hazırlanmış 3 farklı lezzeti tattıktan sonra, oturduk TV başına.. Eee Türkiye-Yunanistan maçı ?Maçın ancak ilk yarısını izleyebilmiştim. Çünkü yorgunluk ve uykusuzluktan ayakta durabilecek halim yoktu.. Hemen düştüm ikinci yarı yatağa ?Sabahında yine 7 gibi uyandım. Önceki gün Çağatay Abi ile sözleşmiştik.. Dedi “olm seni yarın kahvaltıya götüreceğim, hayatında böyle kahvaltı etmemişsindir” … Hakkette öyleymiş.Çağatay Abi, eşi Zeynep Abla ve bir de ben ? çıktık yola.. Kahvaltı ettiğimiz yer RumeliHisar’daki Kale Cafe‘ydi. Hakket Çağatay Abi’nin dediği kadar varmış. Cidden canavar bir kahvaltıydı ve yok yok gibiydi ? Bu yüzden tekrar teşekkürler Çağatay Abi ?Kahvaltı üstüne Zeynep Abla’yı bıraktıkdan sonra, ve hazırda Çağatay Çetin araba sahibi olmuşken, İstanbul’u biraz gezelim dedik ? Aslında Zeynep Abla’yı bıraktığımız semt çevrelerindeydik ve fazla uzaklaşmadık (sadece boğazın Karadeniz bağlantısı görene ve kıyı yolunu askeri bölge uyarılarıyla sonlandırana kadar). Evet fazla uzaklaşmamıştık ? Neyse bu kadar yeter, çünkü daha çok gezdik.. Anlat anlat bitmez şimdi :)Hemen akşamında Zonguldak’a geri döndüm.. Sonrası günün haftanın başı olduğu için ve hem yapacak iş hem de gidilecek bir ders olduğu için, yine ve yine zorla da olsa, ve tabiki artık Nokia Bayanının eşliğinde uyandım ? O gün bu gündür hala bir şekilde sabahları uyanabiliyorum.. 3 Özel ŞeyiBlogçunun 3 tane özel şeysi de illa açığa çıkacakmış ?

  1. Saçlarım gün geçtikçe dökülüyor.. Biraz da beyazlamalar başladı.. Bi 12 yıla kalmaz saç diktirmek zorunda kalabilirim ?
  2. Benden küçük ve bu yıl üniversite sınavına girecek bir de amcam var :) Birşey değil, geyik yapıyor evde bana.. “Hakan abi az daha dayan, bu sene bir gireyim, birlikte mezun olacaz” diye..
  3. Benden 2 yaş büyük bir de abim var.. Geçenlerde mezuuun olmuşş. ODTÜ Elektrik ve Elektronik mezunu oluyor kendileri.. Hala inanamıyorum mezun olduğuna ? Daha dün kamplara gidip, gezip dolanıyordu.. Eee bu vakitten sonra en yakın kamp, askeri kamplar gibi duruyor ona ?

Hehh şimdi ben atıyorum topları.. İlki Orhan Toker ‘e gelsin.. O da beni mimlemiş ama onu yazacam bir süre sonra.. Sırayla ? Diğeri de Erhan‘a gelsin.

Check Also

Centos Başlangıçta Servisleri Çalıştırmayı Engelleme

Centos sunucumuzu başlattığımızda istediğimiz servislerin çalışmasını engelleyebilmemiz mümkündür. Bu işlem için kullanmamız gereken komut şu …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

83